lørdag 14. desember 2013

En inspirert hverdagsjakke!

Mønster: Pickles (med personlig vri):)
Garn: nOOmis Cashmere Angora
Endelig er jeg ferdig med et nytt prosjekt i mitt eget garn! Dette garnet er også tynt, så jeg har strikket med to tråder. Garnet er mykt og godt, så det er sikkert en drøm å ha på seg denne jakka:)
Lillebror måtte overtales til fotografering med rosiner, men det er jo tross alt lørdag!
Jeg lagde noen uregelmessigheter i stripene, og la inn en rille ved hvert fargeskift, og da syns jeg det ble litt mer liv i jakka!
Selve mønsteret, bolen, knappestolpen og halsen, syns jeg er helt perfekt! Det er en virkelig fin guttejakke fra Pickles dette. Jeg kommer nok til å lage en i hver størrelse oppover, men jeg beholder nok stripeendringene mine..:)
Jeg syns den lille gutten min på 1,5 år ble veldig voksen i denne jakka! Gulp!!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar