fredag 29. august 2014

Blueberry hentesett:)

Mønster: Garnstudio.com
Garn: Drops Baby Merino

Dette settet strikket jeg som hentesett til storebror. Det er fint å kunne ta det frem igjen, og bruke det en gang til:)


Buksa, jakka og sokkene tilhører settet. Lua er, så vidt jeg husker, også en oppskrift fra Garnstudio, men nå klarer jeg ikke å finne den igjen...


Dette settet er jeg veldig fornøyd med, og bjørnebærmønsteret ser helt fantastisk ut. Det er strikket i babyblå, og det er faktisk en nydelig farge til små guttebebier!




3 kommentarer:

  1. Kor har du fått tak i de stilige knappan?
    Elisabet

    SvarSlett
    Svar
    1. Knappene har jeg kjøpt på garnbutikken hjemme hos mamma:)

      Slett
    2. Butikken t tanta mi må vær et lite eldorado i så måte ;)
      Elisabet

      Slett